Yleistä 

Royal FeelGood Oy on tämän verkkosivuston omistaja ja toimii verkkokaupan palveluntarjoajana. 

Royal FeelGood Oy;n  yhteystiedot: [email protected], p.040 019 9915 (arkisin klo 10-17)

Y-tunnus: 1909355-0

Tilaus- ja toimitusehtojen sisältö:

1 Asiakkuus

2 Tilaaminen

2.1 Yleistä tilaamisesta

2.2 Ostoskori

2.3 Toimitustiedot

2.4 Yhteenveto ja maksu

3 Toimituksen eteneminen

3.1 Tilausvahvistus

3.2 Toimitusajat ja toimitusmaksut

3.3 Toimituserät

4 Palautusoikeus ja reklamaatiot

4.1 Palautusoikeus

4.2 Reklamaatiot

4.3 Tilauksen peruminen

4.4 Muuta huomioitavaa

1 Asiakkuus

Asiakas voi rekisteröityä Royal FeelGood Oy:n (myöh. RFG) verkkokaupan käyttäjäksi voidakseen tilata palvelutuotteita. Rekisteröityminen on maksutonta eikä edellytä tilaamista. Alle 18-vuotiaalla rekisteröityjällä tulee olla huoltajien hyväksyntä. Rekisteröityneet Asiakkaat saavat monipuolisempaa palvelua ja ostaminen helpottuu:

– Asiakastiedot ovat lomakkeilla jo valmiina

– Asiakas voi selailla tekemiään tilauksia ja seurata tilauksen toimitusta

– Rekisteröityneet Asiakkaat saavat halutessaan tietoa heitä kiinnostavista uusista palveluista, tapahtumista ym. ajankohtaisista asioista sähköisessä muodossa muutaman kerran vuodessa

Rekisteröityneiden asiakkaiden tietoja käytetään myös tehtyjen tilausten toimittamiseen ja laskuttamiseen sekä tuotesuositusten tekoon. Rekisteröitymisen yhteydessä Asiakas saa itselleen käyttäjätunnuksen ja valitsee salasanan. Rekisteröityneen Asiakkaan tulee huolehtia siitä, etteivät hänen käyttäjätunnuksensa ja salasanansa joudu ulkopuolisten käsiin. Asiakas vastaa kaikista käyttäjätunnuksillaan tehdyistä tilauksista. Salasanan unohtuessa uuden salasanan saa klikkaamalla verkkokaupassa kohtaa ”Salasana hukassa” ja lähettämällä sähköpostiosoitteensa salasanapalveluun. Muissa käyttäjätunnukseen ja salasanaan liittyvissä ongelmatilanteissa tulee kääntyä asiakaspalvelun puoleen, [email protected]. Palvelun sisällön käytön seuraamiseksi ja Asiakkaiden tietoturvan parantamiseksi Asiakkaan tietokoneelle siirretään ajoittain ns. evästeitä (”cookies”). Evästeillä kerätään tietoja siitä:

– Mitä www-sivujamme olet selannut ja milloin

– Mitä selainta käytät kuten Internet Exploreria

– Näyttösi resoluution tiedot kuten 1024 x 768 pikseliä

– Käyttöjärjestelmäsi tiedot kuten Windows 98

– Miltä sivulta olet siirtynyt osoitteeseen www.royalfeelgood.fi

– Mikä on tietokoneesi IP -osoite (Internet protocol address), joka kertoo, mistä Internet -osoitteesta lähettämäsi tiedot tulevat ja minne ne vastaanotetaan.

Tietojen avulla verkkosivustoamme kehitetään edelleen Asiakkaita paremmin palvelevaksi. Lisäksi saatua tilastollista tietoa hyödynnetään Palvelun kävijämäärien seurannassa. Asiakkaalla on mahdollisuus estää evästeiden käyttö muuttamalla selaimensa asetuksia siten, että selain ei salli evästeiden tallentamista. Kaikki kerätyt tiedot säilytetään luottamuksellisina. RFG pyrkii erilaisin teknisin toimenpitein ja niitä edelleen kehittämällä estämään ja minimoimaan uhkat koskien luvatonta pääsyä tietoihin, niiden väärinkäyttöä sekä mahdollista epätarkkuutta. Valitettavasti mikään tekninen järjestelmä ei ole täysin turvallinen tietokonejärjestelmien väärinkäyttäjiä vastaan ja tietojen toimittamiseen sekä käsittelyyn liittyy aina riskejä riippumatta siitä, miten tietoja kerätään ja käsitellään. RFG ei kerää eikä käsittele henkilötietolain tarkoittamia Asiakasta koskevia arkaluonteisia henkilötietoja. Rekisteröityneet Asiakkaat ovat RFG Oy:n asiakasrekisterissä, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon sekä muihin vastaaviin Palveluun liittyviin tarkoituksiin. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Asiakkaan antamia yhteystietoja (kuten sähköpostiosoitetta ja/tai matkapuhelinnumeroa) voidaan käyttää tai luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin mikäli asiakas erikseen antaa siihen suostumuksensa.

Rekisteriseloste 
Tilaaminen rekisteröitymättä

RFG:n verkkokaupasta voi ostaa palveluja, muttei ladattavia tuotteita, myös rekisteröitymättä palveluun. Tällöin asiakkaan antamia yhteystietoja käytetään ainoastaan tehdyn tilauksen toimittamiseen ja laskuttamiseen. Ladattavia tuotteita ei voi ostaa rekisteröitymättä. Tiedotamme mahdollisista muutoksista verkkosivuillamme.

2 Tilaaminen 

2.1 Yleistä tilaamisesta 

Tilaamisessa on kolme vaihetta: Ostoskori, Toimitustiedot ja Yhteenveto ja maksu. Tuotteet siirtyvät ostoskoriin painamalla Lisää ostoskoriin -painiketta. Sivun oikean yläreunan ostoskoria klikkaamalla voi seurata ostosten yhteissummaa ja tuotteiden määrää ostoskorissa. Asiakas maksaa tuotteesta tilaushetkellä hyväksymänsä hinnan, eikä se muutu vaikka tuotteen hinta verkkopalvelussa myöhemmin muuttuisikin.

2.2 Ostoskori

Kun kaikki halutut tuotteet ovat ostoskorissa, valitaan painike Kassa. Sivulle avautuu ensimmäinen tilausvaihe. Ostoskorin tuotemääriä voi muuttaa syöttämällä määrä-kenttään halutun kappalemäärän. Tuotteen voi poistaa ostoskorista klikkaamalla kunkin tuotteen edessä olevaa rastia. Muutokset tallennetaan painamalla Päivitä ostoskori-painiketta. Seuraavaan vaiheeseen siirrytään painamalla Siirry kassalle – painiketta.

2.3 Toimitustiedot

Toimitustiedoissa pakollisia tietoja ovat asiakkaan nimi- ja osoitetiedot, sähköpostiosoite sekä paketin toimitusosoite. Rekisteröityneen asiakkaan yhteystiedot tulevat näkyviin automaattisesti, kun asiakas on kirjautunut järjestelmään. Tilausvahvistus lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Palvelun sisältämän aineiston omistus- sekä immateriaalioikeudet ovat RFG:n tai sen yhteistyökumppaneiden omaisuutta, eikä Käyttäjällä ole oikeutta levittää, julkaista, saattaa yleisön saataviin, kääntää, muuttaa aineistoja tai luovuttaa niitä kolmannen osapuolen käyttöön ellei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu. Lähetys on noudettava kahden viikon sisällä siitä, kun sen saapumisesta on ilmoitettu. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruutukseen. Toimitusmaksut näkyvät yhteenvedossa.  Tuotteiden hinnat verkkokaupassa sisältävät arvonlisäveron kohdemaasta riippumatta.

2.4 Yhteenveto ja maksu

Tässä vaiheessa asiakkaan tulee tarkistaa, että tilauksen tiedot ja toimitustiedot ovat oikein. Toistaiseksi tilaukset voi maksaa vain tilisiirrolla.

3 Toimituksen eteneminen

3.1 Tilausvahvistus 

Vastaanotetusta tilauksesta lähetetään asiakkaalle tilausvahvistus tai muu viesti sähköpostitse. RFG pidättää oikeuden evätä tilauksen, esimerkiksi jos asiakas on toistuvasti palauttanut tilaamansa tuotteet.

3.2 Toimitusajat ja toimitusmaksut 

Toimitusajat ovat arvioita, eikä RFG vastaa force majeure-tyyppisistä viivästyksistä. RFG;stä riippumattomia ja ennalta-arvaamattomia viivästyksiä voi ilmetä. Toimitusajassa tapahtuvista oleellisista muutoksista pyritään viipymättä ilmoittamaan asiakkaalle. RFG ei vastaa asiakkaalle toimituksen viivästymisestä johtuvista välillisistä kustannuksista. 

3.3 Toimituserät

Mikäli tilauksellasi on useampi tuote, voi tilauksen maksaa yhdellä tilisiirrolla. Tilauksen toimitusaika perustuu tuotteiden toimitusaika-arvioihin. 

Toimitus ulkomaille 

Tuotteiden hinnat verkkokaupassa sisältävät arvonlisäveron kohdemaasta riippumatta.

4 Palautusoikeus ja reklamaatiot

4.1 Palautusoikeus 

RFG:sta ostetuilla EU:n alueella toimitetuilla palveluilla on kuluttaja-asiakkaalla 14 päivän palautusoikeus. Palautusaika alkaa siitä hetkestä, kun asiakas vastaanottaa palvelun tilausvahvistuksen. Kuluttajan on erikseen ilmoitettava peruutuslomakkeella tilauksen peruutuksesta myyjälle. Palvelun peruuttaminen riittää tilauksen peruutukseen vain kirjallisella peruutuksella. 

4.2 Reklamaatiot 

Jos toimitus ei vastaa tilausta, asiakkaan tulee viipymättä ottaa yhteyttä RFG:hen, [email protected]

4.3 Tilauksen peruminen 

Asiakas voi perua tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut verkkokaupan ilmoittamassa ajassa. Tilauksen peruutuksesta tulee ilmoittaa RFG:lle [email protected]. RFG:lla on oikeus perua tilaus, jos palvelun saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. Tilauksen perumisesta ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostitse mahdollisimman nopeasti.

4.4 Muuta huomioitavaa 

Palvelu sisältää tekijänoikeudella, tavaramerkkioikeudella ja muilla immateriaalioikeuksilla suojattua aineistoa. Asiakkaalla ei ole ilman tekijän, oikeudenhaltijan tai RFG:n yhteistyökumppaneiden nimenomaista kirjallista lupaa tai palvelussa olevaa nimenomaista ilmoitusta laajemmasta käyttöoikeudesta oikeutta kopioida tai muuten hyödyntää Palvelusta saamaansa aineistoa muutoin kuin omassa henkilökohtaisessa käytössään. RFG ei takaa Palvelun häiriötöntä toimintaa. Palvelua koskevat samat rajoitukset kuin Internetissä yleensä, esimerkiksi käyttäjien yhtäaikaiset yhteydenotot voivat ruuhkauttaa palvelua ja vaikuttaa sen käytettävyyteen. RFG:lla on oikeus tilapäisesti sulkea Palvelu tai sen osa, jos tarpeellista. Tällöin pyritään siihen, että keskeytys jää mahdollisimman lyhytaikaiseksi ja siitä aiheutuu Käyttäjälle mahdollisimman vähän haittaa. RFG pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoittamatta siitä etukäteen. Asiakkaan tulee ennen tilauksen tekemistä tutustua voimassaoleviin toimitusehtoihin RFG:n verkkosivuilla. RFG ei korvaa välillisiä vahinkoja tai ylivoimaisesta esteestä johtuvia vahinkoja. RFG ei vastaa teknisten vikojen, huoltojen tai asennustöiden aiheuttamista katkoksista, tietoliikennehäiriöistä eikä niistä mahdollisesti aiheutuvasta tiedon viivästymisestä, muuttumisesta tai katoamisesta aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista. RFG ei myöskään korvaa Käyttäjän tai kolmannen osapuolen vastuulla olevista seikoista aiheutuvia vahinkoja eikä RFG:lla ole korvausvelvollisuutta näiden käyttöehtojen mukaisien oikeuksien käytöstä. RFG:n vastuu rajoittuu enimmillään Suomen lakien pakottavien säännösten mukaan. Osapuolet vapautuvat velvoitteistaan ja velvollisuuksistaan maksaa korvausta, jos velvoitteiden rikkominen tai niiden täyttämättä jättäminen johtuu ylivoimaisesta esteestä. Tällainen tapahtuma voi olla esimerkiksi sota, kapina, pakko-otto tai takavarikko yleiseen tarpeeseen, energiajakelun keskeytys, työselkkaus, tulipalo, ukonilma tai muu luonnonilmiö, kolmannen osapuolen aiheuttama kaapelivaurio tai muu vaikutuksiltaan vastaava ja epätavallinen osapuolista riippumaton syy. RFG ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Mahdolliset riita-asiat pyritään aina ensisijaisesti sopimaan asiakkaan ja RFG:n kesken. Mikäli sopimukseen ei päästä, riita ratkaistaan Pohjois-Savon  käräjäoikeudessa tai kuluttaja-asiakkaiden osalta asiakkaan kotipaikan käräjäoikeudessa.